Založ si blog

Archív: január, 2023

Hm, hm 89. Obludy medzi nami

Som všežravec s výraznou preferenciou mäsových výrobkov a – milujem psy. Raz som sa pokúšala o očistnú kúru organizmu, no nedopadlo to dobre. Nechápem, ako to vegeteriáni či vegáni dokážu. Síce ich za to obdivujem, ale ja by som trvalo nedokázala prežiť na strave z chalúh alebo sena. Dva-tri dni ešte možno, avšak navždy? Ani za svet. Už na štvrtý deň sa mi […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 88. O tom pojebabranom rasizme na Slovensku

Keby som na celom svete šmahom ruky dokázala vygumovať rasizmus, urobila by som to. Neváhala by som ani sekundu. Lenže to nejde. A prestaňme si už konečne klamať do očí. Je tu. Všadeprítomný, bujnejúci okolo nás ako tá burina. Vo svojich záhradách a na poliach sa jej zbavujeme rôzne. No najúčinnejším spôsobom je jej svedomité vytrhnutie aj s koreňom… Priamy, […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 87. O jednom mimoriadne statočnom pánovi

Som ateistka. Nie kvôli tradičnej rodinnej záťaži, ani z donútenia, ale z vlastného rozhodnutia. Starý otec z tatkovej strany bojoval v Prvej svetovej vojne. Po všetkom, čo v priamych bojoch videl a zažil, sa z frontu vrátil s pošramotenou nohou a celkom zbavený všetkých ilúzií o ľudskom pokolení, vrátane akejkoľvek viery v takzvanú vyššiu moc. S babičkou mali štrnásť […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 86. Kurníkšopa, dokedy ma ešte budú urážať?

Čestne vyhlasujem, že nie som urážlivá, prepiato nedotklivá, ani úzkostlivo vzťahovačná. Lenže čoho je veľa, toho je moc. Stokrát nič umorilo aj osla. Nieto ešte hrdú Slovenku! Prežitými rokmi som si vypestovala priam hrošiu kožu. Niektoré urážky po mne skĺznu ako kvapky vody, iné viem absorbovať bez akejkoľvek stopy narušenia mojej integrity, v nevyhnutných […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 85. Doparoma, tak Cigán alebo Róm?

Nedávno si môj obľúbený moderátor pán Dírer pozval do televíznej diskusie môjho obľúbeného opozičného politika pána Fica. Tešila som sa ako malá. Obaja sú výreční, pohotoví, rozhľadení, držia sa zvolenej témy a v neposlednom rade bývajú aj veľmi vtipní. Moje očakávania splnili do bodky. Všetko šlo ako po masle, až kým…! Až kým pán Dírer ostro […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 84. Slovenská prostitútka aj doma všetko rieši šup-šup

Výňatok z autentického rozhovoru: olitat: „Máš aj nejakú peknú spomienku na Taliansko?“ Žaneta: „Jedinú. Na more. Keď som ho prvýkrát videla.“ „Čo sa stalo s plodom, ktorý si si priniesla domov?“ „Bola som na interupcii.“ „Nebolo už neskoro?“ „Bolo. Moja gynekologička mi povedala, že zákrok už neprichádza do […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 83. Čudná cesta k prostitúcii, ešte čudnejšia z nej

A Žaneta s mierne zasneným výrazom na tvári pokračuje v lovení spomienok… „V tú poslednú noc svojho prostituovania sa v Taliansku som si niečo pred polnocou odrazu všimla, že naokolo nevidím ani jedného pasáka. Poobzerala som sa lepšie. Cez okná som nazízala do všetkých blízkych bistier, barov a reštaurácií. Najprv som neverila vlastným očiam, ale bola to […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 82. Z prostitúcie vedú len dve cesty: útek alebo smrť

Výňatok z autentického rozhovoru: olitat: „Branko mal aj iné dievčatá, však?“ Žaneta: „Asi desať.“ „Lenže strážil len teba. Prečo na neho tie ostatné robili? Prečo mu odovzdávali takmer všetky peniaze?“ „Lebo to boli puče sprosté. Asi to robili „z lásky“. Im stačilo, keď ich Branko raz za mesiac pohladkal a riadne […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 81. Otrocký obojok slovenskej prostitútke nesvedčí

Žaneta si povystiera stŕpnuté nohy, trochu sa zahniezdi a pokračuje vo svojej spovedi… „Z Branka sa stal ozajstný strážny pes. Už ma nenechával ani na sekundu osamote. Veľmi znervóznel. Stále viac drogoval. Šnupal kokaín, aj heroín. Keď si dal svoju dávku, musela som byť veľmi opatrná, aby som ho voči sebe nepopudila. Vždy som vedela, kedy mám ustúpiť, aby som […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 80. Aj prostitútky majú svoje limity

Až šokujúco úprimná Žanetina spoveď ešte pokračuje… „Branko sa o mňa bál. Ale aj príšerne žiarlil. Keď som práve nerobila na ulici, najradšej by ma ukryl do vreca alebo čo. Pred jeho kamošmi som nesmela nosiť ani minisukne či elasťáky. Ak prišli na návštevu, musela som sa ísť prezliecť. Do niečoho veľmi dlhého a veľmi širokého… Čo sa už dá […]

Pokračovanie článku
785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

18.04.2024 06:00

Od pôvodných personálnych požiadaviek nakoniec SNS upustila, no staré rany otvorila oficiálne neobsadená stolička predsedu parlamentu, ktorú Danko požaduje od vzniku koalície. A chce ju znova.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 205
Celková čítanosť: 694276x
Priemerná čítanosť článkov: 3387x

Autor blogu

Kategórie