Založ si blog

Archív: december, 2022

Hm, hm 61. O vtipných vtipoch

Nezmyselné duplicity a spojenia: murovaný múr xxx predpríprava prípravy xxx cereálne obilniny xxx bude mať byť xxx narodil sa ako jedno zo štyroch detí xxx investigatívny vyšetrovateľ xxx bol to vynikajúco zorganizovaný zločinec xxx cereálne vajcia xxx bio optika xxx bio banány xxx revolučné pyramídové vrecúško xxx vegánska aviváž xxx do pol pása xxx tvárou v tvár k […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 60. O monštruóznych verejných prehliadkach na gynde

Začalo to banálnym prechladnutím, ktoré sa zvrhlo na ťažký zápal močových ciest a reprodukčných ženských orgánov. A tak som sa odrazu v sprievode tatka ocitla v sanitke smerujúcej do nemocnice. Po príchode nás saniťáci dobromyseľne ohlásili na gynekologickom oddelení, usadili nás na drevenú lavicu v hale pred zamknutými dverami, s úsmevom a prianím skorého uzdravenia […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 59. O špinavých praktikách zdravotných poisťovní

Dva dni pred Vianocami som obdržala tri nemilé správy. Prvá bola o úmrtí v rodine. Je veľmi smutné prísť o blízkeho človeka, najmä keď to bol láskavý a dobrý muž. No musíte sa s tým dáko vyrovnať. Pretrpieť tú bolesť a žiť ďalej aj bez neho. Mne pomáha vedomie, že ho už nič netrápi a nebolí… Druhé dve oznámenia boli z celkom iného súdka. V jednom mi […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 58.

Vinšujem Vám v tieto slávne sviatky – Krista Pána narodenie, aby Vám dal Pánboh zdravie, šťastie, božské požehnanie a po smrti kráľovstvo nebeské. Amen. Sú tu zasa Vianoce, vo mne len tak klokoce. Je to veľký zhon a stres, šľak ma trafí asi dnes. Upratovať, variť, piecť, potom stále iba jesť. V noci volám na raty: žlčníkové záchvaty. Stromček v ohni krásne […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 57.

Mám v sebe zabudovaný nejaký čudný medzivzťahový magnetizmus. Pokiaľ na pošte, v obchode či na zastávke mestskej hromadnej dopravy pocítite nutkavú potrebu na čosi sa spýtať, môžete si byť istí, že z tridsiatich prítomných oslovíte práve mňa. Neviem, čím to je, pretože poznám svoju tvár. V zamyslenom, ba až katatonickom stave pôsobí uzavreto, naduto, až […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 56.

Aj lekári sú len ľudia, nie bohovia zoslaní z bájneho Olympu. Sú takí, aj onakí. Mala som to šťastie, že som nikdy nepocítila potrebu vymeniť niektorého z mne pridelených za iného, či už podnikového alebo obvodného. No myslím si, že v niektorých prípadoch by mohli pre komfort pacienta urobiť oveľa viac, než doteraz. Nulová alebo minimálna investícia by ich vyšla […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 55.

Pod stromček si zo srdca prajem iba jeden, jediný vianočný darček: aby mi už konečne náš celým národom milovaný hetero ctihodný pán z Trnavy zmizol z obrazu i zvuku. Dostal osudovú príležitosť a on ju exponenciálne dojebabral. Ako sa len mohlo stať, že viac než dva roky môj život i život celého Slovenska priamo či nepriamo riadil taký arogantný, tupý, chrapúnsky, […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 54.

Ajhľa, aké prekvapkanie! Alebo ani nie? V utorok som porušila jednu zo svojich zásad a sledovala som priamy prenos z hlasovania o vyslovení nedôvery súčasnej vláde. Nepodarilo sa o jedenástej, nepodarilo sa ani o sedemnástej hodine. Vďaka akémusi pofidérnemu procedurálnemu návrhu sa hlasovanie preložilo až na štvrtok večer… Nedalo mi – musela som si menovite […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 53.

Celý týždeň sa zámerne vyhýbam sledovaniu akýchkoľvek politických debát a „zasvätených“ komentárov. Nanajvýš nakuknem do obsahu teletextov a prečítam si len správy, ktoré ma zaujmú. No potom príde nedeľa – a som zase v tom. Keby som si nepozrela všetky tri známe diskusné relácie, mrzelo by ma, že nie som „in“. A keď si ich pozriem, mrzí […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 52.

Ako sme kedysi mohli žiť bez mobilov? Takisto ako dnes, len sme museli starostlivo vopred plánovať svoje prípadné stretká s kamošmi, častejšie sme si vzájomne hľadeli do očí, bolo menej zdravotných problémov s krčnou časťou chrbtice a pľuzgiermi na bruškách esemeskujúcich prstov, jednoznačne sme žili spoločenskejšie… Každý začiatok partnerského súžitia je […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Ukrajina zničila mocnú radarovú stanicu v Rusku. Poskytovala podporu útočiacim ruským bombardérom

ONLINE: Ukrajina zničila mocnú radarovú stanicu v Rusku. Poskytovala podporu útočiacim ruským bombardérom

16.04.2024 06:10

O vojenskej pomoci pre Ukrajinu a Izrael sa nebude v americkej Snemovni reprezentantov hlasovať spolu.

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

16.04.2024 10:41

Akcia bola zameraná na rizikových a nepoctivých daňovníkov, ktorí obchodovali s dovezenými motorovými vozidlami, tzv. autíčkarov.

Hustý dážď v Bratislave skomplikoval dopravu, vodiči strávili v kolónach desiatky minút

Hustý dážď v Bratislave skomplikoval dopravu, vodiči strávili v kolónach desiatky minút

16.04.2024 09:46

Dážď v utorok ráno a dopoludnia výrazne skomplikoval dopravu v hlavnom meste.

Izrael verzus Irán: ako môže vyzerať odveta? + graf

Izrael verzus Irán: ako môže vyzerať odveta? + graf

16.04.2024 06:00

Irán bol cez víkend na Izrael schopný vypáliť okolo 350 dronov a balistických a riadených striel. Aká by mohla byť odveta židovského štátu?

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 205
Celková čítanosť: 693678x
Priemerná čítanosť článkov: 3384x

Autor blogu

Kategórie