Založ si blog

Archív: jún, 2023

Hm, hm 151. Turecko? Čudná krajina !

Vdojak či nevdojak zo všetkých strán denne prijímame množstvo informácií. Niektoré chcené, iné nie. Ak práve pátram po čomsi konkrétnom, začnem googlom, pokračujem knihami a končím pri dokumentárnych seriáloch. Ak idem po stope politických káuz, povyťahujem si všetky tlačovky, ak po žralokoch, pustím si National geografic. No čo robiť, ak sa chcete viac dozvedieť o […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 150. Edko, Edko, o ten svoj rozum prichádzaš postupne či …

… či si ani nikdy žiadny nemal? Už väčšiu sprostosť si si nevedel vymyslieť? Ak naozaj na viac nemáš, tak ten svoj predvolebný boj radšej rovno vzdaj. Urob mi osobnú láskavosť a ukonči jednak moje, ale zároveň aj svoje vlastné utrpenie. Toho tvojho verejného trapošenia ešte stále nebolo dosť? Buď konečne chlap a sám ho utni skôr, než ti ho utnú iní a pošlú […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 149. Pani Čaputová a psohlavci

Okrem chronických záškolákov a literárnych ignorantov vari každý pozná historický román Aloisa Jiráska „Psohlavci“. Autor ako prvý použil tento názov vo význame chudobní, biedni a úbohí, ale zároveň hrdí a statoční chodskí strážni psi šumavských hraníc na obranu voči nepriateľom. Na ich symbolickej vlajke sa ocitla hlava psa… Ako obvykle, pôvodná […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 148. Bacha, občas aj padajú !

Áno, je to tak – niekedy dokonca aj vzdušné koráby skolabujú a z tých závratných výšin sa strepú na matičku zem. No podľa priznaných štatistík sa to nedeje veľmi často, ako by sa podľa bulváru mohlo zdať. A dokonca aj pri páde existuje minimálna šanca na prežitie. Letecká preprava z bodu B do bodu Q sa ešte stále považuje za najbezpečnejšiu. Ja som si pred […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 147. Už aj na nebi je tlačenica !

Preprava na vzdialených dovolenkových trasách z bodu B do bodu Q vzdušnou cestou sa vo všeobecnosti považuje za najluxusnejšiu a najrýchlejšiu. A napriek sem-tam popadaným nebeským korábom dokonca ešte stále aj za najbezpečnejšiu. Je to však naozaj tak? Moja životná skúsenosť vraví čosi iné… Z pochopiteľných príčin sú letiská väčších centier zvyčajne […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 146. Ako odtrhnutí z reťaze

Aj keď nejde ani o najpohodlnejší, ani najrýchlejší spôsob prepravy na dlhé vzdialenosti z bodu B do bodu Q, ja osobne ho mám najradšej. Možno je to tým, že v autobuse som sa skoro narodila. Alebo tým, že ma neraz uspávali veselé príhody z histórie dnešného Dopravného podniku, voľakedy švajčiarskej spoločnosti BEÚS, ktoré ma častokrát viac naštartovali k aktivite […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 145. Vagón sem – vagón tam

Pri presunoch z bodu B do bodu Q a späť na veľké vzdialenosti môžete prísť všelijako o všeličo. Niečo vytrasiete, niečo zabudnete, niečo vám aj ukradnú. No pokiaľ by sa konala dáka nezmyselná reality súťaž o to najmenšie a najväčšie, čo ste kedy v živote stratili, stavím sa o hocičo, že by som ju zaručene vyhrala ja. V prípade toho najmenšieho by šlo o […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 144. O dovolenkových stratách

Spätným pohľadom do minulosti môžem s čistým svedomím vyhlásiť, že som sa narodila pod šťastnou hviezdou – dokonca i s prihliadnutím na akýkoľvek záver tej mojej pozemskej púte. Z každej šlamastiky som vyviazla so zdravou kožou. Ak som aj o čosi prišla, nebolo to nič neprirodzené alebo nenahraditeľné, za čím by som dáko extra banovala. Okrem toho mám stopro […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 143. Ruská teta žalovala

Neviem, kto vyhodil do vzduchu vodnú priehradu Nova Kachovka. Nebola som pri tom. No môj stavbársky nos a všetky indície ma vedú k záveru, že to boli ruské okupačné jednotky. Ako statička by som aj ja zvolila odpálenie náloží zdola, z hlbokého podzemia, z jadra stavby. A tam mali prístup iba Rusi. Istotne by som na priehradu nezaútočila zhora. Ak už vylúčim veľmi […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 142. Fico – štváč č. 1 /?/

Štve každého proti každému, všetkých proti všetkým. Neobchádza nikoho. Občanov rovnako zbesilo štve proti pani Čaputovej, aj vraj jej „zlatíčkam“ Progresívcom, proti HLASU, Sulíkovcom, štve nás proti Matovičovi, Hegerovi, Kollárovi, dokonca aj proti už takmer zaniknutej straničke Za ľudí, ba najnovšie nás štve aj proti tri týždne starej úradujúcej […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Naučili sa Rusi brániť proti strelám ATACMS? Kvôli meškajúcej pomoci môžu byť slabšie

ONLINE: Naučili sa Rusi brániť proti strelám ATACMS? Kvôli meškajúcej pomoci môžu byť slabšie

25.04.2024 06:00

Zničíme NATO do roku 2030, všetci pokľaknú pred Ruskom a budú prosiť o začlenenie k nám, blúznil ruský veliteľ v hlavnej štátnej televízii.

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 205
Celková čítanosť: 695525x
Priemerná čítanosť článkov: 3393x

Autor blogu

Kategórie