Založ si blog

Archív: marec, 2023

Hm, hm 113. Matovičova hustota výskytu prudko rastie

Hoci mám mimoriadne rozvinutú bujnú fantáziu, nášmu celým národom milovanému ctihodnému hetero pánovi z Trnavy nesiaham ani po päty. A pravdepodobne by mi nepomohli ani takí velikáni fantasy literatúry, akými sú trebárs Jules Verne alebo pani Rowlingová. Maestro vizionár by nás všetkých spolu hravo strčil do vrecka. I keď predpokladám, že sa zrodil štandardným […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 112. Sedláčka Remišová stráca sebakontrolu

Nikdy by som sa neznížila k natoľko znevažujúcemu označeniu dákeho človeka, keby sa dotyčná vrcholná politička sama nezačala správať ako ordinárna kofa na trhu. Tobôž, ak ide o príslušníčku takzvaného nežného pohlavia, pretože niekde hlboko v sebe mám pevne zakotvený princíp ženskej solidarity… Je názornou ukážkou toho, že dosiahnuté vzdelanie neznamená […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 111. O výnimkách

Neprejde deň, aby ma nejaká správa či tvrdenie nezdvihli zo stoličky. Športu zdar! Zvyčajne to bez problémov predýcham a pokojne žijem ďalej, pretože stres neprospieva môjmu zdraviu. No s jedným vyjadrením sa nemenovaného usmiateho sopliačika sa akosi nedokážem vyrovnať. Jeho sebavedomá vetička ma vystrelila až kamsi do stratosféry. Jej znenie? „Samozrejme, že […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 110. Hujer, metelesku blesku fuč!

V svojom živote som už bola svedkom mnohých trapasov. Zopár som ich vyrobila aj ja sama, no väčšinou som sa stala len ich pozorovateľom. Našťastie, nikdy nešlo o život a skôr či neskôr sa všetky dali napraviť, alebo aspoň obrúsiť najostrejšie hrany ich následkov… Jeden z tých zbytočných sa odohral pri znovuotváraní veľkoplošnej predajne potravín pri jej […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 109. O Ficových čudných móresoch

V spravodajskej relácii V politike na TA3 sa v nedeľu zišla vskutku silná zostava. Pán Heger, pán Fico a môj obľúbený moderátor pán Iliev, čo už vopred zaručovalo výbušnú atmosféru. Nuž, výbušná bola, ibaže celkom ináč, než som si predstavovala. Výsledný dojem? Rozpaky, znechutenie a sklamanie… Väčšina z nás bola vychovaná tak, že na návšteve sa máme […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 108. Zdochýnajúci kôň najviac kope

Matovič by nebol Matovičom, keby sa aj z najhlúpejšej banality nesnažil vyťažiť maximum. Zo svojho tieňa nevystúpil ani na včerajšej tlačovej besede. Verejne sa pýtal trojjediného pána Hegera, či bude alebo nebude „kolaborovať“ s HLAS-om. Na neodmysliteľných ceduľkách stála zásadná otázka určená Demokratom: Mafia – áno či nie? Hoci mu Edko už […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 107. Grandiózny podvod alebo zázrak?

Veľmi ma dráždi reklama, v ktorej krásne dievčatko zazerá na svojich vlastných rodičov ako na sériových vrahov iba preto, že sa mu zdá, že pri umývaní riadu plytvajú vodou. A čo ma podráždi, nad tým sa aj trošku zamyslím. Pouvažujem nad tým, či ma opäť niekto nezavádza, neťahá za nos, či až priamo neklame. Nie, nemienim sa tu zaoberať porovnávaním spotreby vody […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 106. Matovičov rozoklaný jazyk

V jednom pokračovaní skvelého seriálu o nezvyčajných domácich miláčikoch sa objavil aj príspevok o harmonickom spolužití veľhada s malým dievčatkom. Obrovský plaz s dieťaťom dokonca pravidelne spával v jednej posteli, bok po boku. Túlili sa k sebe, mojkali, dievčatko hada vrúcne objímalo a občas aj vybozkávalo, zatiaľ čo obrovský škrtič mu oplácal rovnakou mierou […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 105. Táradlo Heger

Hovorí často a rád. Ťažko povedať, či aj sám verí tomu, čo drísta. Ja nie. Už dlhé roky totiž omieľa dookola stále to isté. Musím mu však uznať, že ako jediný z aktérov toho veľkolepého teátra zvaného politika sa dal svojho času verejne počuť, že aj v budúcnosti ašpiruje na post premiéra tejto úbohej, celkom zblbnutej krajiny… V mnohých zamestnaniach je […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 104. Vážení novinári, ruku na srdce!

Človek občas musí šliapnuť do hovna, aby si neskôr o to viac vážil čistotu. Tú elementárnu osobnú, ale aj čistotu slova, mysle a svedomia. Som len prostý amatérsky špekulant, ktorý sa rád zamýšľa nad niektorými javmi v našej spoločnosti. Nie som nikým podplatená, ani žiadnym iným spôsobom ovplyvňovaná, preto si môžem dovoliť mať svoj vlastný názor, hoci […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 205
Celková čítanosť: 695672x
Priemerná čítanosť článkov: 3394x

Autor blogu

Kategórie