Založ si blog

Archív: február, 2023

Hm, hm 101. Jeden pichá, druhý hryzie

Keby sa raz všetok hmyz obývajúci našu planétu dokázal zmysluplne dohodnúť a podniknúť nečakaný frontálny útok na ľudskú populáciu, nezostal by po nás ani mastný fľak. Je ho toľko, že by nás doslova rozobral na prvočastice. Pán tvorstva by jednoducho zmizol z povrchu zemského. A o niekoľko stotisíc rokov by sa návštevníci z iných planét nestačili čudovať tomu, […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 100. Pani Čaputová, hanbím sa za Slovensko!

V svojom živote som už videla veľa biedy. Najchudobnejšie slumy v Indii či Brazílii, deti s nafúknutými bruškami umierajúce od hladu v Afrike, navštívila som nejednu zaostalú osadu aj na Slovensku. No napriek tomu ma šokoval pohľad na chudobu a podmienky, v akých doslova živorí časť našich spoluobčanov. Pretože oni nežijú, len krátkodobo existujú… Včerajšie […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 99. Kto nie je s nami, je proti nám /?!/

Najnovšie vydanie relácie Interview na RTVS spravodajského programu :24 ma opäť veľmi príjemne prekvapilo. Jeho hosťom bol pán psychiater Péter Hunčík. S hanbou musím priznať, že som ho zaregistrovala po prvý raz vôbec. S hanbou, ale i s radosťou z toho, že som objavila ďalšieho múdreho človeka, od ktorého sa mám veľa-veľa čo naučiť. Kde ja ako úplný laik […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 98. Nie je prostitútka ako prostitútka

Sú dva základné typy prostituovania sa. V tom prvom prípade ide o tú pravú, nefalšovanú výmennú dohodu. Ja ti na chvíľu požičiam svoje telo, ty mi za to zaplatíš. Obom zúčastneným stranám sú jasné pravidlá hry. Väčšina radodajok pracuje tvrdo, ale dobrovoľne. Ak sa ulievajú, nezarobia. Predávajú svoje telá, nikdy nie srdce, ani dušu. Nikomu neškodia. A okrem […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 97. Vraví sa tomu: s vrtuľou v zadku

Veľakrát v svojom živote som počula vetu: „To decko proste neobsedí a neobsedí.“ Odborníci tento úkaz nazvali hyperaktivitou. Pri detičkách a psíkoch sa takáto nadmerná energia dá odbúrať celkom jednoducho: častými prechádzkami. V oboch prípadoch odporúčam praktické opatrenie – bezpodmienečné použitie síce dlhej, ale zato pevnej a spoľahlivej […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 96. A Matovičova spanilá jazda pokračuje…

Jedna motivačná hra rozvíjania fantázie začína pokynom: zavri oči a povedz mi, kde a čím by si presne v tejto chvíli chcel byť. Ešte donedávna by som odpovedala: „Na klokanej alebo pštrosej farme kdesi v Austrálii.“ Dnes bez akýchkoľvek pochybností moja odpoveď znie: „Chcela by som byť poslancom slovenského parlamentu za niektorú z opozičných […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 95. A neprestanú ma vytáčať ?!

Ešte pred polhodinkou mi bolo fajn. Podstatnú zásluhu si na tom môže pripísať k dobru relácia Interview na Dvadsaťštvorke RTVS, keďže kreslo pre hosťa obsadila osôbka môjmu srdcu i rozumu mimoriadne blízka – pani profesorka Iveta Radičová. Znovu mi všeličo objasnila. Napríklad aj negatívne dopady na medziľudské vzťahy z dôvodu zahltenia ľudskej populácie […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 94. Dáš – nedáš, aj tak si k*rva!

Práve som sa dozvedela dve zaujímavé správy. Jednu dobrú, jednu čudnú. Tá prvá ma naozaj potešila. Múdre hlavy najnovšie vyvrátili poveru, že mozgové bunky ako jediné v ľudskom organizme odumierajú bez akejkoľvek možnosti regenerácie, respektíve ich náhrady. Vraj stačí neustále ich precvičovať, trénovať a cibriť. Smola je, že komukoľvek som ten prevratný objav […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 93. Na Malorku už len s taserom alebo kaserom!

V tom roku naša demokratická väčšina schválila letnú dovolenku typu „the first minute“. Alebo po našom: kto prv príde, ten prv melie. All inclusive. Čiže: jedz a pi, koľko len vládzeš – máš to v cene. Kam? Letecky na Malorku. Nijaké dvadsaťhodinové trmácanie sa autobusom, žiadne konzervy alebo instantné jedlá. V prvom rade som si skontrolovala skromný […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 92. O čiernych kožených kabátoch

Čierna farba je farbou tmy, noci, strachu a v našich končinách aj symbolom smrti a smútku. Mám ju rada, pretože to je zároveň aj nádherná kontrastná farba. Stačí drobný biely doplnok a zo smútočného odevu je razom elegantná róba. Dá sa kombinovať so všetkými ostatnými farbami vrátane akýchkoľvek ich odtieňov a výsledkom sú výrazné vzory, za ktorými sa každý […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Ukrajina zničila mocnú radarovú stanicu v Rusku. Poskytovala podporu útočiacim ruským bombardérom

ONLINE: Ukrajina zničila mocnú radarovú stanicu v Rusku. Poskytovala podporu útočiacim ruským bombardérom

16.04.2024 06:10

O vojenskej pomoci pre Ukrajinu a Izrael sa nebude v americkej Snemovni reprezentantov hlasovať spolu.

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

16.04.2024 10:41

Akcia bola zameraná na rizikových a nepoctivých daňovníkov, ktorí obchodovali s dovezenými motorovými vozidlami, tzv. autíčkarov.

Hustý dážď v Bratislave skomplikoval dopravu, vodiči strávili v kolónach desiatky minút

Hustý dážď v Bratislave skomplikoval dopravu, vodiči strávili v kolónach desiatky minút

16.04.2024 09:46

Dážď v utorok ráno a dopoludnia výrazne skomplikoval dopravu v hlavnom meste.

Izrael verzus Irán: ako môže vyzerať odveta? + graf

Izrael verzus Irán: ako môže vyzerať odveta? + graf

16.04.2024 06:00

Irán bol cez víkend na Izrael schopný vypáliť okolo 350 dronov a balistických a riadených striel. Aká by mohla byť odveta židovského štátu?

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 205
Celková čítanosť: 693675x
Priemerná čítanosť článkov: 3384x

Autor blogu

Kategórie