Založ si blog

Archív: november, 2022

Hm, hm 46.

Každá dobrá detektívka sa začína nájdením obete – v tých brutálnych celej hromady obetí – a končí vypátraním páchateľa či páchateľov ohavného trestného činu a ich potrestaním. Tak mi to aj vyhovuje, lebo ja osobne nemám rada neuzavreté tajomné záhady, po ktorých vám v hlave zostanú iba samé otázniky bez konkrétnych odpovedí. Možno aj preto, že s […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 45.

Túžite schudnúť? Potom vám vrelo odporúčam ozdravný pobyt v kúpeľnom meste Poděbrady v susednom Česku. No zároveň vás musím aj dôrazne varovať: tú drastickú kúru prežijú len tí najhúževnatejší z vás… Maminke mojej najlepšej kamošky odborári vnútili dva poukazy na relaxačnú dvojtýždennú dovolenku, spojenú s redukciou hmotnosti, ako ocenenie jej […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 44.

Kto z vás už z veľkoplošnej predajne potravín vyháňal vrabca? Kto áno, tomu vyslovujem svoju najhlbšiu úprimnú sústrasť. Kto ešte nie, nech to radšej ani neskúša. Najmä ak mu šéfuje človek, ktorý v záťažových situáciách podlieha extrémnej hystérii a panike… Odkedy sa už aj u nás udomácnili posuvné vstupné dvere so senzorickým otváraním, vyháňala som […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 43.

Nie je to tak dávno, čo náš celým národom milovaný ctihodný hetero pán z Trnavy z rôznych pódií vlastnými fantazmagóriami dojímal sám seba až k slzám. Dnes je z neho autoritatívny samozvaný diktátor, gniaviaci celé svoje okolie. Už nenarieka. Zato dôvod na plač má pre zmenu celá slovenská pospolitosť… Dotyčnému pánovi neverím ani nos medzi očami. Ak by mi […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 42.

Skutočný hráč nebaží po výhre. Ide mu len a len o vzrušenie z hry, o jej priebeh, vzostupy a pády, nečakané zvraty. Pravému hráčovi telom aj dušou nezáleží na tom, či sa hrá o fazuľky, zápalky alebo o jeden, jediný symbolický cent. Po celý svoj život som sa úspešne vyhýbala patologickým gamblerom, pretože to sú len poľutovaniahodní chorí ľudia, ktorí sú […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 41.

Čo vám okamžite napadne, keď počujete slovo „Kokot“ ? Samozrejme, väčšine vulgarizmus najhrubšieho zrna. Lenže – všetko môže byť trošku inak… Mobil považujem za skvelý vynález. Dokonca aj taký staromilec ako som ja, si ho obľúbil a ako-tak sa naučil aj používať ho. Keď mám vypnutý počítač, je vždy poruke. Využívam ho najmä na získavanie […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 40.

Ach, kde len sú tie staré zlaté pred-ekologické časy? Mám rada prírodu, aj všetkých jej obyvateľov. Keď k nej prídem na návštevu, správam sa ako mierne hanblivý slušný hosť. Nie som hlučná, nelámem vetvičky, neruším okolitý pokoj, neplaším vtáky ani zverinu, nevyrývam iniciálky do kôry stromov – len sa potichučky kochám. Preto som kedysi predpokladala, že […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 39.

Za čo som ja vďačná sedemnástemu novembru 1989? Za nič. XXX Zničené poľnohospodárstvo. XXX Oklieštená živočíšna výroba. XXX Potravinová nesebestačnosť. XXX Zničené stavebníctvo. XXX Necitlivo zlikvidovaná banská ťažba. XXX Strojársky priemysel na kolenách. XXX Zničený obuvnícky a odevný priemysel. XXX Neschopnosť presadiť sa na medzinárodných trhoch. XXX […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 38.

Väčšinou sa dozvedáme o týraní žien a detí. Ja som mala možnosť zblízka sledovať opačný prípad, keď beštia v sukni na smrť utýrala až príliš dobrého muža… Jedného dňa nám vedúci vodárov predstavil nového zamestnanca. Jednak sme mali kancelárie na rovnakom poschodí, a jednak sme ako statici mali s nimi najužší kontakt zo všetkých oddelení. Príjemný, […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 37.

Neznášam televízne reklamy. V prvom rade im nedôverujem, lebo podaktoré sú zavádzajúce, ba až lživé. Našťastie som voči nim imúnna, pretože ak si naozaj potrebujem niečo dokúpiť, spolieham sa na výber zo širšej ponuky tovarov. Môj odpor definitívne vyvrcholil, keď aj hlavné spravodajstvo komerčných kanálov bolo rozsekané teleshopingovými upútavkami. A už úplne […]

Pokračovanie článku
Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 205
Celková čítanosť: 694545x
Priemerná čítanosť článkov: 3388x

Autor blogu

Kategórie