Založ si blog

Archív: december, 2023

Protislovenské hriešne okienko

Citáty boli pozbierané z médií za celý rok 2023. ** Narodil sa ako jedno zo štyroch detí. ** Doprava bude nepretržite pozastavená. ** Najprioritnejšia úloha poslanca… ** Málom ho prekotilo. ** Ešte viac najbezproblematickejšie riešenia… ** … a dostali priekazné výsledky, ktoré… ** … bude mať byť… ** Určite sa ešte budeme rozprávať […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 193. Pani Čaputová, o-ou !

Mám hneď tri správy naraz. Jednu dobrú, dve nie. Tá prvá je, že sa nám po roku opäť zobudila naša spiaca krásavica. A tie ďalšie dve znejú: znovu šliapla vedľa a – nejako sa mi prestáva pozdávať, či je skutočne prezidentkou nás všetkých, alebo iba podaktorých vybratých skupín. V každom prípade mi je celkom jasné, že krátkodobé ozbrojené prímerie medzi […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 192. Šimečka, Heger a Remiška majú bebí!

Ako slušne vychovaná pozorovateľka som sa po voľbách rozhodla pokorne vyčkať 100 dní, než sa zblízka pozriem na konanie najnovších predstaviteľov menovanej vlády. Nie všetci však majú rovnako tradične poňaté myslenie a rúbali do nich sotva zopár hodín po ich uvedeniach do funkcií. Aj mňa občas zasvrbeli prsty, no statočne som vytrvala a pokušeniu som nepodľahla. Až […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 191. Foto? Ďakujem, neprosím!

Pokiaľ mi pamäť siaha, nikdy som sa nefotila rada. Ak náš tatko, nadšený amatér fotograf, túžil urobiť dáku šikovnú momentku svojho najmladšieho potomka, musel sa riadne zapotiť. V prvom rade ma potreboval nájsť, v druhom dochytiť. A ak sa mu už obe činnosti zdarne vydarilo spunktovať, nastal ďalší problém: mal plné ruky mrviaceho sa, rozchichotaného škriatka a fotiť […]

Pokračovanie článku
884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

26.07.2024 06:00

Kyjev chce ľudí, ktorí boli odsúdení za kolaboráciu s Ruskom, vymieňať za zajatých Ukrajincov.

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

26.07.2024 06:00

Minister obrany priamo hovorí, že šetriť na takom dôležitom strategickom projekte sa neoplatí.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 210
Celková čítanosť: 716931x
Priemerná čítanosť článkov: 3414x

Autor blogu

Kategórie