Založ si blog

Hm, hm 192. Šimečka, Heger a Remiška majú bebí!

Ako slušne vychovaná pozorovateľka som sa po voľbách rozhodla pokorne vyčkať 100 dní, než sa zblízka pozriem na konanie najnovších predstaviteľov menovanej vlády. Nie všetci však majú rovnako tradične poňaté myslenie a rúbali do nich sotva zopár hodín po ich uvedeniach do funkcií. Aj mňa občas zasvrbeli prsty, no statočne som vytrvala a pokušeniu som nepodľahla. Až kým som si neuvedomila, že ten trojmesačný dištanc sa predsa nevzťahuje na súčasnú opozíciu! Hneď som pookriala…

Nie je to tak dávno, čo sme intenzívne rozoberali úlohu a dôležitosť či nedôležitosť jestvovania Úradu špeciálnej prokuratúry v našich podmienkach. Mne ako totálnemu laikovi pripadala jeho rola prinajmenšom mierne pomýlená, dokonca som sa pýtala, či to naše nešťastné žalobníčtenie nie je trochu „preprokurátorované“ s jasnou podčiarovou myšlienočkou „výrazne znepriehľadnené“, aby sa v ňom bežný občan načisto stratil. A ajhľa, prípadné zjednodušenie je opäť na stole. Dať mu šancu či nie? Ja som síce za, ale evidentne môj príklad nezdieľajú všetci. No zatiaľ čo ja takmer mlčky trpezlivo vyčkávam na dáku rozumnú polemiku odborníkov, vedúci predstavitelia našich opozičných strán sa do toho pustili hlava-nehlava. Ako? Tým najhorším spôsobom, aký poznám. Zbalili kufre a sú pripravení ísť sa požalovať priamo do Bruselu! Milé moje zlatíčka, a to sa robí? Ste ťuknutí odmalička, alebo iba detinsky nevyvážení? To sa odteraz kvôli výsostne vnútorným problémom našej krajiny budeme chodiť škriepiť do Bruselu? S hocijakou taľafatkou sa poletíme sťažovať až na medzinárodné fórum? Nebolo tej hanby už vari dosť? Remiške sa nečudujem, pretože o jej mentálnych neschopnostiach sa popísali už celé haldy virtuálneho papiera a predsa sa jej dákym chytrým fígľom podarilo nájsť škáročku a opätovne vkĺznuť medzi dobre platenú politickú špičku. Hegerovi sa nevydarilo dokonca ani to. A pán Šimečka? Tomuto svojmu konaniu vraví lepšia budúcnosť? Pri prvej príležitosti utekať do Bruselu a mávať do sveta svojou neschopnosťou riešiť problém na domácom území, ale rovno nás predhodiť cudziemu posmechu? Nevdojak mi to pripomína konanie malinkého sopľoša, ktorý máva udretým prštekom a vykrikuje: „Mami, oco, ja mám bebíčko!“ Takto si predstavujete riešenie našich interných nesúladov? Takto? No, krucišpagát, to som sa od vás veru dočkala! Nie, ešte ani zďaleka ste nedokvasili do dospelosti…

SASka má čo robiť sama so sebou. A pánovi Majerskému, zakaždým, keď sa zjaví na obrazovke, mám sto chutí povedať: „Jaj, no veď si už konečne sadnite!“, keď si po troch desatinách sekundy konečne uvedomím, že veď on už sedí! To len tá jeho dvojmetrová výška ma zakaždým privedie do rozpakov. Impozantne o hlavu vyčnievať nad väčšinou? Bodaj by mu aj to jeho mentálne nastavenie vydržalo čo najdlhšie a nedal sa nalákať na scestné chodníčky jeho spoluhráčov!

Hm, hm 205. Rasizmus naruby

15.03.2024

Čo nové vo svete? Stále dokopy nič. Vpravo pokračuje zdanlivo neriešiteľná bratská „špeciálna vojenská operácia“, ktorá sa v priebehu dvoch rokov zvrhla na celkom legálnu vojnu, vľavo sa zas teroristické útoky presunuli do podzemia a vzájomné vyhladzovanie napajedených susedov. Báťuška Putin vďaka moderným kozmetickým metódam navonok priam srší zdravím, [...]

Hm, hm 204. O farbách trochu inak

07.03.2024

Odborníci z celého sveta sa ešte stále nedohodli na jasnej, prostej kategorizácii ľudskej populácie. I keď viacerí laici sa tvária, že v tom majú prehľad, len tápu. Čo sa naučili v škole, tomu veria doteraz. No myslím, že v dvadsiatom prvom storočí je hanbou, že civilizovaný svet v tejto otázke nepokročil ani o o krok. Žeby sme v tom pohli práve my? Každé známe [...]

Hm, hm 203. Pani, a čo je vás do toho ?

25.02.2024

V ten deň bolo naozaj nevľúdne počasie. Ako sa vraví: psa by si nevyhnal. Že sa predo mnou niečo deje, som zaregistrovala až v polovici detského ihriska, kadiaľ viedla skratka k zastávke na autobus. Najprv ma upútal zvukový signál, až potom nasledoval optický. Zvláštne kňučivé kvílenie sa ozývalo od zeme. Okolo neho stála trojica desať či dvanásť-ročných galganov, z [...]

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Jaroslaw Kaczyński

Líder opozičnej PiS Kaczyňski: Kandidujeme do europarlamentu, aby sme odmietli Green Deal

27.04.2024 22:09

Európska zelená dohoda bude podľa Kaczyńského pre Poľsko znamenať i čoraz vyššie ceny energií, ale aj nárast cien "prakticky vo všetkých oblastiach".

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 205
Celková čítanosť: 695999x
Priemerná čítanosť článkov: 3395x

Autor blogu

Kategórie