Založ si blog

Archív: október, 2022

Hm, hm 28.

A je po objektivite! Stačilo mi tak málo: pozrieť si nedeľnú reláciu V politike na stanici TA3. Keby som len tušila, kto v nej bude vystupovať ako hosť, radšej by som si šla dať studenú sprchu. Lenže: som od prírody zvedavá. A obľúbeným príslovím mojej maminky dodávam: „Keď je somárovi dobre, ide sa na ľad šmýkať.“ Úplne zreteľne ju počujem, ako mi do […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 27.

Stručný popis súčasnej situácie: zúfalý galimatiáš. V tejto rovnici je priveľa premenných a nijaké jasné, logické riešenie. Mám nekonečné množstvo otázok a takmer žiadne odpovede. Ako sa v tom má orientovať bežný radový občan? Pokúsim sa byť objektívna, bez akéhokoľvek nadŕžania tej či onej strane, oprostená od svojich skrytých sympatií i antipatií… […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 26.

Súčasťou mojej rekvalifikácie sa stala aj mesačná stáž strávená v hlbinách podzemia. A tak som sa odrazu ocitla na Bani Nováky, kde som sa mala v praxi podučiť, o čom vlastne banícky život je. Po kompletnom vystrojení sa za výkonného krtka – raziča otvárky som bola pridelená k sympatickej partičke ostrieľaných fešákov. Nebola som dolu po prvýkrát, preto ma […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 25.

Tak v tomto by sa ani divá sviňa nevyznala! Ide o kauzu s veľkým K alebo len o búrku v lyžičke vody? Potrebujem si to sama v sebe ujasniť, preto si zhrniem fakty: Pani ministerka kultúry vymenovala do funkcie nového generálneho riaditeľa SND – nádejného kandidáta, pána Mateja Drličku. Bolo to jej právo i pracovná povinnosť. + + + Nový generál sa po krátkom […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 24.

Ha! Náš celým národom milovaný ctihodný pán z Trnavy opäť nesklamal! Ja úbohá, len tak zo zvyku si pustím televízor, a hľa – čo nevidím? Priamy prenos z tlačovej besedy čelných predstaviteľov našej súčasnej oklieštenej koalície. Téma: zastropovanie a kompenzácie cien elektriny a plynu pre firmy. Oj, aký chvályhodný počin, pomyslela som si v duchu, KEBY… […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 23.

Náš nebohý tatko bol typický zberateľ, maminka zas klasická vyhadzovačka. Úžasne sa dopĺňali. Ja som po nich zdedila fifty-fifty povahu: rovnako rada okolo seba veci hromadím, ako sa ich aj postupom času ešte radšej zbavujem… V tých časoch bol tatko šoférom autobusu. Každé leto vozieval nadšených turistov po celom Slovensku, občas aj do Čiech. Pokiaľ mal vozidlo […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 22.

Zdanie niekedy klame. Obvykle aj s odstupom času čierna zostane čiernou a biela bielou / najmä ak periete v Perwolle!/. No nie vždy. Raz za čas sa natoľko seknete v prvotnom úsudku, až vám nad tým zostane rozum stáť. Vtedy len krútite hlavou a nevychádzate z úžasu nad tým, ako ste mohli sami seba tak obabrať… Vo svojom živote som bola niekoľkokrát napadnutá rôznymi […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 21.

Drastické podmienky boja o holé prežitie vraj utužujú charakter. Prd! Ja som sa z nich naučila len jedno: keď sa ocitneš v blízkosti šialencov a fanatikov, ber nohy na plecia a utekaj od nich kadeľahšie ako o život….Okrem zdravého plávania bolo súčasťou telesnej výchovy aj povinné týždenné turistické sústredenie. A tak sa jedného teplého jesenného rána vybralo […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 20.

A je to! Pred niekoľkými hodinami všetkými médiami prebehla stručná správa: „Návrh neprešiel.“ A ja Vám, páni poslanci a panie poslankyne, búrlivo tlieskam. Tlieskam všetkým, čo sa zámerne nedostavili na hlasovanie, tlieskam aj tým, čo sa zdržali, a najviac tým, ktorí boli proti. Vám všetkým patrí veľká vďaka za to, že ste viac než 4 percentá našej […]

Pokračovanie článku

Hm, hm 19.

Vážená Spravodajská televízia TA3! No-no-no! To sa robí? Zhruba pred dvomi hodinami ste v priamom prenose vysielali tlačovú besedu strany SMER-SD na čele s jej lídrom, pánom Robertom Ficom. Doslova v polovici vety ste ho uťali a prepli do Vášho štúdia. Prečo? Podotýkam, že nie som jeho fanatickou prívrženkyňou. Ani zďaleka nie! No ako tvrdého opozičného politika ho plne […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 210
Celková čítanosť: 716998x
Priemerná čítanosť článkov: 3414x

Autor blogu

Kategórie