Založ si blog

Hm, hm 19.

Vážená Spravodajská televízia TA3! No-no-no! To sa robí? Zhruba pred dvomi hodinami ste v priamom prenose vysielali tlačovú besedu strany SMER-SD na čele s jej lídrom, pánom Robertom Ficom. Doslova v polovici vety ste ho uťali a prepli do Vášho štúdia. Prečo? Podotýkam, že nie som jeho fanatickou prívrženkyňou. Ani zďaleka nie! No ako tvrdého opozičného politika ho plne rešpektujem a zakaždým si rada vypočujem jeho názor a najmä kritiku súčasného diania na slovenskej politickej scéne. A Vy mi ho len tak odstrelíte? Ja chápem, že je náročné tieto mimoriadne vystúpenia zaradiť do dlho vopred naplánovaného programu, ale ste predsa nejakí profíci, aby ste to ľavou zadnou zvládli. Veď išlo o púhych 5, maximálne 15 minút! Nebolo by to po prvý raz, čo by ste zľahka poposúvali ďalšie relácie. Po tlačovej besede malo nasledovať predvolebné štúdio. Zúčastnení by vari vydržali o tú chvíľku dlhšie čakať, hačať na zadkoch v príjemnom prostredí… Namiesto toho nám pán moderátor odporučil záver besedy či jej reprízu si pozrieť na ostatných sociálnych sieťach. No super! A Vy, vážená Spravodajská televízia TA3, tušíte, koľko stotisíc občanov Slovenska z rôznych dôvodov nemá internet a sú odkázaní výlučne na sledovanie televízie? Raz sa mi už prihodilo, že ste podobne uťali vystúpenie pána Pellegriniho zo strany HLAS-SD, ale myslela som, že šlo o reprízu. /Alebo to tiež bolo inak?!/ Vaše vysielanie sledujem od prvého dňa vzniku a vždy som si vysoko vážila, že ste dávali slovo celému názorovému spektru, takže som bola schopná si vytvárať ucelený obraz. Avšak dnes niečo zaškrípalo. Zaujímavé je, že som ešte nikdy nezaznamenala podobnú popravu pri vystúpeniach pani prezidentky Čaputovej, pána Hegera, nášho celým národom milovaného ctihodného pána z Trnavy či množstva ďalších pánov ministrov. Náhoda, omyl, alebo zámer? Nie som nijaká konšpirátorka, ale obávam sa, že ste prudko načali moju dôveru vo Vás. Ak to bola náhoda alebo omyl, je načase vymeniť osadenstvo Vašej televízie. A ak to bol zámer? Tisíckrát FUJ! Aby ste ešte nestratili početnú skupinu svojich verných fanúšikov… Vážená Spravodajská televízia TA3, dnes ste ma naozaj sklamali. Rozvibrovali ste môj žlčník na najvyššiu možnú mieru. A ak ma ešte niekedy takto nasrdíte, namôjdušu Vás budem žalovať za poškodzovanie môjho duševného i telesného zdravia… Donedávna som bola presvedčená o tom, že ma už hocičo nemôže prekvapiť. Môže! Hm, hm…

Hm, hm 210. Ako som sa priplietla k demonštrácii

11.07.2024

Istý čas som pracovala v nemeckom Mníchove. Tých, ktorým sa v tomto momente perverzne rozžiarili očičká, musím trpko sklamať. Nie, nerobila som tam sociálnu pracovníčku, ale pôsobila som vo svojom pôvodnom odbore: ako projektantka – statička, v serióznom projektovom ústave. V tých časoch Slovensko zachvátil prudký dočasný úpadok stavbárskeho remesla a nemecké [...]

Hm, hm 209. Ach, tí nerváci !

04.07.2024

Vo svojom živote som mala zopár partnerských vzťahov. Okrem jedného mali všetky bez výnimky obdobne rovnaký priebeh. Začínali bezhlavou zamilovanosťou, ktorú skoro vystriedal zvyk, nuda, až sa zrútili do priepasti minulosti. S každým som sa rozišla v dobrom. Vystrelila zátka perlivého, občas nasledoval aj posledný sex. So všetkými sme dodnes skvelými priateľmi. So [...]

Hm, hm 208. Šutaj Eštok boduje!

05.06.2024

Sú ľudia, ktorí sa pod ťarchou postupujúcej pracovnej kariéry zosypú. Neunesú zvýšenú zodpovednosť, ani náročnosť kladených požiadaviek. V krátkom čase sa vám rovno pred očami akoby rozpadali, láme sa aj ich charakter. No sú aj takí, čo vám priamo pred vami rastú, vyvíjajú sa. A niekedy to vyzerá tak, že čím viac im na chrbát naložíte, tým lepšie sa im vodí. [...]

koláž, fotky, mReportér

Legendárna AC/DC v plnej paráde. Najväčší hit rozpálil 100-tisíc ľudí, pozrite si, ako to vyzeralo

27.07.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

Poľsko / Migrácia / Hranice / Kontroly /

Poľsko prijalo zákon uľahčujúci bezpečnostným zložkám použitie zbraní

26.07.2024 22:36

Varšava aj EÚ tvrdia, že Bielorusko a jeho spojenec Rusko migrantov posielajú k hraniciam zámerne v rámci hybridnej vojny.

Robert Fico / Tomáš Taraba /

PS: Taraba je najhorší minister v histórii rezortu. Fico by mal urobiť poriadok

26.07.2024 17:49

Michal Sabo upozornil, že minister počúva najmä záujmové skupiny a nemá úprimný záujem komunikovať s laickou ani odbornou verejnosťou.

Denys Šmyhaľ, Robert Fico, Ukrajina

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00, aktualizované: 17:10

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 210
Celková čítanosť: 716923x
Priemerná čítanosť článkov: 3414x

Autor blogu

Kategórie