Založ si blog

Hm, hm 20.

A je to! Pred niekoľkými hodinami všetkými médiami prebehla stručná správa: „Návrh neprešiel.“ A ja Vám, páni poslanci a panie poslankyne, búrlivo tlieskam. Tlieskam všetkým, čo sa zámerne nedostavili na hlasovanie, tlieskam aj tým, čo sa zdržali, a najviac tým, ktorí boli proti. Vám všetkým patrí veľká vďaka za to, že ste viac než 4 percentá našej dospelej populácie znovu odsunuli nabok, že ste ich opäť postavili na okraj spoločnosti, že ste ich neuznali byť hodnými toho, aby aj na papieri potvrdili svoj partnerský vzťah, aby za seba navzájom mohli prevziať plnú zodpovednosť. Áno, ja Vám tlieskam. Za Vašu faloš a krokodílie slzy, čo ste prelievali pred kamerami, zatiaľ čo posledné obete aj Vašej pretvárky ešte ani neboli pochované. Morálna zodpovednosť za prípadné ďalšie tragédie zapríčinené nenávisťou k ľuďom iného zamerania čiastočne padne aj na Vaše zaťaté, dubové palice! To sa naozaj nedokážeme zbaviť nálepky slovenskej verzie Pata a Mata? A čo keby ste sa aspoň trochu zamysleli nad tým, že kedysi – kdesi sa plodenie detí mimo manželské lôžko tvrdo trestalo, rovnako ako sa trestala aj nevera, sexuálne vzťahy s takzvanými bokovkami? Dokonca aj dnes sa to považuje za „konanie proti dobrým mravom“! Verila som, že sme sa nad podobné ľahkovážne odsudky už dávno povzniesli. Ale kdeže! Vy, ktorým dnes odušu tlieskam, že ste neschválili taký prepotrebný zákon o partnerstve osôb rovnakého pohlavia, Vy – farizeji, Vy – falošní proroci: HANBITE SA! Veľmi som dúfala, že aspoň niekto z Vás si uvedomí, že homosexualita či transsexualita sú známe od počiatkov ľudstva… Po tom pre mňa omračujúcom verdikte nášho pobosorovaného, zaostalého parlamentu mám sto chutí zbaliť si to najnutnejšie a dať naveky pá-pá svojmu milovanému Slovensku. Proste to vzdať. Neemigrovala som v šesťdesiatom ôsmom roku minulého storočia, neemigrovala som v sedemdesiatom piatom, ani pred osemdesiatym deviatym, ani po ňom. No momentálne ma až tak myká… Lenže ešte tu mám nejaké povinnosti. V prvom rade si kvôli vlastnému svedomiu musím zistiť, komu to vlastne tlieskam, kto zapríčinil, že sa Slovensko znovu prepadlo na samotný chvost civilizovanej Európy. A hneď potom pôjdem preskúmať, v akom stave mám kufre… Donedávna som bola presvedčená o tom, že ma už hocičo nemôže prekvapiť. Môže! Hm, hm…

Hm, hm 205. Rasizmus naruby

15.03.2024

Čo nové vo svete? Stále dokopy nič. Vpravo pokračuje zdanlivo neriešiteľná bratská „špeciálna vojenská operácia“, ktorá sa v priebehu dvoch rokov zvrhla na celkom legálnu vojnu, vľavo sa zas teroristické útoky presunuli do podzemia a vzájomné vyhladzovanie napajedených susedov. Báťuška Putin vďaka moderným kozmetickým metódam navonok priam srší zdravím, [...]

Hm, hm 204. O farbách trochu inak

07.03.2024

Odborníci z celého sveta sa ešte stále nedohodli na jasnej, prostej kategorizácii ľudskej populácie. I keď viacerí laici sa tvária, že v tom majú prehľad, len tápu. Čo sa naučili v škole, tomu veria doteraz. No myslím, že v dvadsiatom prvom storočí je hanbou, že civilizovaný svet v tejto otázke nepokročil ani o o krok. Žeby sme v tom pohli práve my? Každé známe [...]

Hm, hm 203. Pani, a čo je vás do toho ?

25.02.2024

V ten deň bolo naozaj nevľúdne počasie. Ako sa vraví: psa by si nevyhnal. Že sa predo mnou niečo deje, som zaregistrovala až v polovici detského ihriska, kadiaľ viedla skratka k zastávke na autobus. Najprv ma upútal zvukový signál, až potom nasledoval optický. Zvláštne kňučivé kvílenie sa ozývalo od zeme. Okolo neho stála trojica desať či dvanásť-ročných galganov, z [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 205
Celková čítanosť: 695753x
Priemerná čítanosť článkov: 3394x

Autor blogu

Kategórie