Založ si blog

Hm, hm 139. Truhlík Danko

Istý čas som koketovala s možnosťou v septembrových voľbách dať svoj hlas strane SNS na čele s jej terajším lídrom pánom Dankom. Ako pravovernej národniarke mi pripadalo správne, aby aj ona mala svojich zástupcov v našom parlamente. Už dávnejšie ma mierne iritoval fakt, že jej preferencie sú hlboko a dlhodobo pod hranicou zvoliteľnosti a túžila som zistiť, prečo to tak je. I začala som pátrať a sledovať cvrkot. Mala som šťastie. Práve v tom čase sa pán Danko v médiách objavoval trochu častejšie, než doteraz. No hoci ma odvšadiaľ presviedčal, že tá dnešná SNS je už úplne iná, „slotovčinu“ celkom zaprieť nedokázal. Vyskakovala na mňa z každej piatej vety. A navyše – jeho nezmieriteľný postoj k právam LGBTI-komunity ma odradil úplne. Preto, i keď s veľkou ľútosťou, som ho zo svojho rebríčka vyvolených kandidátov do volieb musela škrtnúť…

Ja však rada dávam ľuďom druhú šancu /niekedy aj druhú až desiatu/, kým nad nimi definitívne zlomím palicu. A včerajšia relácia V politike na TA3 bola na to ako stvorená. Pán Iliev si tentokrát do štúdia pozval troch hostí, ale ja som sa zamerala najmä na pána Danka, pretože zvyšní dvaja nestáli v centre môjho záujmu. Hneď v úvode som sa dozvedela, že podľa najnovšieho prieskumu nepolitickej organizácie Globsec sa spomedzi vybratých krajín Slovensko zaradilo na popredné miesto ohľadne počtu ľudí najviac podliehajúcich dezinformáciám, s výrazným poklesom záujmu o členstvo v NATO i v ostatných európskych štruktúrach. Podobne nelichotivo sme dopadli aj v otázke príčiny ruskej agresie na Ukrajine… A nato sa pán Iliev v mojich očiach byľku zhodil, keď udrel na pána Danka, či nepociťuje potrebu sa ospravedlniť za svoje predchádzajúce výroky v znení, že Putin nikdy nenapadne susedný štát. Tomu som celkom nerozumela. Prečo by sa mal, dofrasa, ospravedlňovať? V tých časoch mieru by som tomu neuverila ani ja, ani milióny ďalších ľudí! Žeby ktosi bol schopný na európskej pôde rozpútať bratovražedný slovansko-slovanský konflikt? Tie isté krajiny, ktoré si dodnes pripomínajú obete 2. svetovej vojny, tí, čo bok po boku zvíťazili nad fašistickou pliagou? Nie veru, ani by sa mi neprisnilo, žeby sa niekoľko desaťročí po tej príšernej celosvetovej tragédii našiel dáky šialenec, ktorý by mal chuť si to niekedy ešte zopakovať! Lenže – komu a za čo by sme sa mali ja či pán Danko ospravedlňovať? Zlý úsudok? Omyl? Naivita? Nech sa páči to nazvať akokoľvek, ale na nejaké teatrálne pardón to veru nevidím. Pán Danko to odmietol tiež. Iba sa prihovoril za to, aby sme sa v budúcnosti snažili mať dobré vzťahy so všetkými krajinami celého sveta, či už ležia na východ, západ, sever alebo na juh od nás…

A to boli jediné dve vyjadrenia pána Danka, s ktorými som sa úplne stotožnila. Kompletný zvyšok prezentácie jeho názorov by som zaradila do kolónky nazvanej tromi slovkami: „na jedno použitie“ – pokrkvať a spláchnuť do záchoda.

Pán Iliev sa trikrát spýtal, či by súhlasil s vystúpením Slovenska z NATO. Pán Danko ani raz neodpovedal priamo. Zaštítil sa frázou: zatiaľ tam sme a zodpovedne si plníme všetky záväzky z toho plynúce. A vôbec – celý Globsec je nezmysel!

Prečo má SNS také nízke preferencie? Pretože ho nepozývajú do televíznych debát. /Poznámka autorky: a kto mu bráni hocikedy zvolať tlačovú besedu, ak má čo povedať k súčasnému dianiu?!/ A prečo ho nevolajú k okrúhlym stolom? Pretože najviac dezinformácií šíri celoštátna podplatená televízia! Oni sa nám doslova vysmievajú! Ale veď ich smiech rýchlo prejde! /Nie je to náhodou jasná hrozba?/

Ako pán Danko vidí ukončenie vojenského konfliktu na východe? To si musia vyriešiť iba tie dve krajiny. No už dnes je predsa každému jasné, že USA Rusov vyprovokovali! A – pán Iliev, vy viete, že vás mám rád, ale takéto besedy by ste nemali robiť, pretože sa na to vôbec nehodíte! Toto je absolútne politické dno! Mali by ste sa vrátiť k poctivej žurnalistike…

Čo vravíte na súčasnú vládu pána Ódora? Ódor je obyčajný údržbár a v prvom rade by mal zohnať peniaze na vyrovnaný rozpočet. Akože kde? Bankám treba vziať, bankám, tie ich majú dosť! Namiesto toho si Čaputová s Ódorom vzájomne vymieňajú pani poradkyňu, čo kdesi tancovala pri tyči! /Ak niekoho zaujíma, čo tou poznámkou pán Danko myslel, tak netuším./

Ak by sa vám naskytla taká možnosť, uchádzali by ste sa o post prezidenta alebo predsedu vlády? Nuž, z politiky sa nechystám odísť – svoje skúsenosti môžem rozdávať. No ten Brusel sa musí zreformovať! Vďaka Čaputovej a Hegerovi sa k nám chovajú ako k handrám! Keby som sa tam dostal ja, rýchlo by som im vysvetlil, čo a ako majú robiť, kde je chyba a ako ju napraviť…!!!

Aj vám to niekoho pripomína? Pán Danko je proste náš znovuzrodený slovenský Pán Truhlík. Všetko videl, všade bol, všetko vie. Tentokrát sa musím ospravedlniť. Pánovi Slotovi. Toto už nie je „slotovčina“, ale pravá, nefalšovaná, originálna „dankovčina“. Nie veru, odo mňa sa dotyčný pán už tretej šance nedočká. No dokonca aj v tých – hodinu trvajúcich bláboloch som našla aj za blšku pozitíva. Ten náš národ, hoci pochybuje o všetkom, vari predsa len nie je úplne padnutý na hlavu. Neskočí na lep hocičomu, ani hocikomu. Súčasné preferencie kedysi takej nádejnej strany SNS sú toho najlepším dôkazom…

Hm, hm 205. Rasizmus naruby

15.03.2024

Čo nové vo svete? Stále dokopy nič. Vpravo pokračuje zdanlivo neriešiteľná bratská „špeciálna vojenská operácia“, ktorá sa v priebehu dvoch rokov zvrhla na celkom legálnu vojnu, vľavo sa zas teroristické útoky presunuli do podzemia a vzájomné vyhladzovanie napajedených susedov. Báťuška Putin vďaka moderným kozmetickým metódam navonok priam srší zdravím, [...]

Hm, hm 204. O farbách trochu inak

07.03.2024

Odborníci z celého sveta sa ešte stále nedohodli na jasnej, prostej kategorizácii ľudskej populácie. I keď viacerí laici sa tvária, že v tom majú prehľad, len tápu. Čo sa naučili v škole, tomu veria doteraz. No myslím, že v dvadsiatom prvom storočí je hanbou, že civilizovaný svet v tejto otázke nepokročil ani o o krok. Žeby sme v tom pohli práve my? Každé známe [...]

Hm, hm 203. Pani, a čo je vás do toho ?

25.02.2024

V ten deň bolo naozaj nevľúdne počasie. Ako sa vraví: psa by si nevyhnal. Že sa predo mnou niečo deje, som zaregistrovala až v polovici detského ihriska, kadiaľ viedla skratka k zastávke na autobus. Najprv ma upútal zvukový signál, až potom nasledoval optický. Zvláštne kňučivé kvílenie sa ozývalo od zeme. Okolo neho stála trojica desať či dvanásť-ročných galganov, z [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 205
Celková čítanosť: 689239x
Priemerná čítanosť článkov: 3362x

Autor blogu

Kategórie