Založ si blog

Hm, hm 15.

Som nesmierne smutná. Zmizla mi obľúbená veta nášho celým národom milovaného ctihodného pána z Trnavy: „Nebojte sa, bude dobre!“ Nie je to tak dávno, čo ňou ukončoval každučký svoj emotívny prejav či tlačovú besedu. Kto by s láskou nespomínal na jeho úprimné dojatie, ku ktorému sa prepracoval svojimi vlastnými vizionárskymi drístami. „Nebojte sa, bude dobre!“ Povzbudivá veta nášho celým národom milovaného ctihodného pána z Trnavy nám krúžila nad hlavami, keď sme v pľušti a na mraze absolvovali povinne nepovinné hromadné testovanie. Stála pri nás aj pri nákupe „na tajnáša“ nelegálnej vakcíny. Dokonca nás neopustila, ani keď sa mirnix-dirnix rozdávali päťstotisícové výhry šialenej lotérie. Tak sa pýtam: kam sa tak odrazu podela ? Kto ju zašantročil a prečo? Komu natoľko prekážala, že ju odstránil? Neukradol nám napokon aj ju náš celým národom milovaný ctihodný pán z Trnavy? A kedy presne ju definitívne prestal používať? Pri jeho prvom, druhom či siedmom neúspešnom pokuse o jeho odvolanie z funkcie? A čo si máme, my úbohí, bez nej počať? Vari jej zmiznutie znamená, že sa už máme začať báť? Dobre už nebude? Avšak nič nové pod slnkom. Tú obľúbenú krátku vetičku počúvam prakticky už od narodenia. A to je ten problém, preto mi je za ňou tak smutno. Zvykli sme si na seba. Tak kto mi prezradí, čo s ňou je? Naozaj mi ju niekto z tých veľkohubých tajtrlíkov ukradol, uniesol, drží ju v okovách niekde v hlbokom podzemí zatratenia? Veľmi pekne prosím, vráťte mi ju! A vy, náš celým národom milovaný ctihodný pán z Trnavy, láskavo ju začnite opäť používať, aby sme znovu pookriali na duši a pod vaším bedlivým otcovským dohľadom sa mohli znovu cítiť ako banda nedonosených hlupáčikov…Donedávna som bola presvedčená o tom, že ma už hocičo nemôže prekvapiť. Môže! Hm, hm…

Hm, hm 210. Ako som sa priplietla k demonštrácii

11.07.2024

Istý čas som pracovala v nemeckom Mníchove. Tých, ktorým sa v tomto momente perverzne rozžiarili očičká, musím trpko sklamať. Nie, nerobila som tam sociálnu pracovníčku, ale pôsobila som vo svojom pôvodnom odbore: ako projektantka – statička, v serióznom projektovom ústave. V tých časoch Slovensko zachvátil prudký dočasný úpadok stavbárskeho remesla a nemecké [...]

Hm, hm 209. Ach, tí nerváci !

04.07.2024

Vo svojom živote som mala zopár partnerských vzťahov. Okrem jedného mali všetky bez výnimky obdobne rovnaký priebeh. Začínali bezhlavou zamilovanosťou, ktorú skoro vystriedal zvyk, nuda, až sa zrútili do priepasti minulosti. S každým som sa rozišla v dobrom. Vystrelila zátka perlivého, občas nasledoval aj posledný sex. So všetkými sme dodnes skvelými priateľmi. So [...]

Hm, hm 208. Šutaj Eštok boduje!

05.06.2024

Sú ľudia, ktorí sa pod ťarchou postupujúcej pracovnej kariéry zosypú. Neunesú zvýšenú zodpovednosť, ani náročnosť kladených požiadaviek. V krátkom čase sa vám rovno pred očami akoby rozpadali, láme sa aj ich charakter. No sú aj takí, čo vám priamo pred vami rastú, vyvíjajú sa. A niekedy to vyzerá tak, že čím viac im na chrbát naložíte, tým lepšie sa im vodí. [...]

Erdogan

Erdogan vyzval na vytvorenie moslimskej aliancie proti Izraelu

07.09.2024 22:35

Turecký prezident vyhlásením reagoval na smrť aktivistky s tureckým a americkým občianstvom, ktorú zabila izraelská armáda počas protestu.

letisko, vide, schwechat

Muž chcel prepašovať cez rakúske letisko kokaín v opierke invalidného vozíka. Odhalili ho policajné psy

07.09.2024 21:50

Muž vzbudil u polície podozrenie. Tá následne odhalila 14 kilogramov kokaínu v hodnote približne 1,5 milióna eur.

Michel Barnier

Vo Francúzsku vyšli do ulíc tisícky demonštrantov. Nesúhlasia s vymenovaním Barniera za premiéra

07.09.2024 20:26

Na protesty proti Macronovi ešte pred Barnierovým vymenovaním vyzvala ľavica, ktorá síce vyhrala voľby, ale nedostala šancu zostaviť vládu.

nehoda, kúty, hasiči

Mladík šoféroval bez vodičáku, s autom skončil v rieke. So spolujazdcami utrpeli vážne zranenia

07.09.2024 19:29

Po náraze sa auto prevrátilo na strechu. Najmladší účastník nehody mal iba 11 rokov.

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 210
Celková čítanosť: 722981x
Priemerná čítanosť článkov: 3443x

Autor blogu

Kategórie