Založ si blog

Hm, hm 187. Pellegrini je nedotknuteľný ?

Ak mi nezlyháva pamäť, o pánovi Pellegrinim som vari nenapísala ani čiarku v zlom. Nanajvýš som skomentovala, aký je to len pekný, šarmantný chlapec. Aj preto ma mierne prekvapilo, že môj ostatný skromný článoček s úvahovou otázočkou, či je gayom, ktorý mal vlastne slúžiť iba ako odrazový mostík k pokračujúcej signalizácii na danú tému, vyvolá natoľko negatívnu energiu. Malo to byť len domyslenie celkového možného obrazu jeho konania, ak by skutočne vstúpil do súťaže o voľbu nášho nového prezidenta. A vtedy sa moja fantázia rozplachtila. Ak totiž pán Pellegrini gayom je, a ak by naozaj kandidoval do najvyššej pozície štátu, čo by mu bránilo v tom, aby zopár týždňov po úspechu nepriznal farbu, z verejného tajomstva nespravil verejný fakt a nezačal žiť v páre so svojou láskou? A moje kombinácie končili ďalšou špekuláciou: to by sme potom mali dvoch prvých pánov? Konečne by sme aspoň v niečom mali skutočnú celosvetovú raritu!

Po dopísaní mojej veselej úvahy sa pekne rozbehla debata. Samozrejme, veľmi kritická k môjmu zmýšľaniu a strkaniu sa do intimity iných ľudí. Spokojne som vypla počítač, aj seba a šla som spať. Po opätovnom prebudení sa som zistila, že môj čisto úvahový článoček bol úplne vykopnutý z celkovej obsahovej ponuky blogov Pravdy. A ja vlastne ani netuším, prečo. Najvulgárnejším použitým slovom bolo írečité slovenské TRT. A čo komu mohlo prekážať na otvorenom dialógu ohľadne sexuálnych preferencií jedného muža? Pokiaľ som ho dobre prekukla, on sám by sa iba potmehúdsky uškrnul a odmával moje špekulácie rukou. Dáky ten Matovič do neho šije už roky, tak prečo nie ja? Vo všetkej slušnosti … No ak by aj moje nasledujúce fantazírovanie malo podkopať dôveryhodnosť či spoľahlivosť potenciálneho uchádzača o hradného pána, tak potom – pardón! Nabudúce radšej o delfínoch!

Hm, hm 205. Rasizmus naruby

15.03.2024

Čo nové vo svete? Stále dokopy nič. Vpravo pokračuje zdanlivo neriešiteľná bratská „špeciálna vojenská operácia“, ktorá sa v priebehu dvoch rokov zvrhla na celkom legálnu vojnu, vľavo sa zas teroristické útoky presunuli do podzemia a vzájomné vyhladzovanie napajedených susedov. Báťuška Putin vďaka moderným kozmetickým metódam navonok priam srší zdravím, [...]

Hm, hm 204. O farbách trochu inak

07.03.2024

Odborníci z celého sveta sa ešte stále nedohodli na jasnej, prostej kategorizácii ľudskej populácie. I keď viacerí laici sa tvária, že v tom majú prehľad, len tápu. Čo sa naučili v škole, tomu veria doteraz. No myslím, že v dvadsiatom prvom storočí je hanbou, že civilizovaný svet v tejto otázke nepokročil ani o o krok. Žeby sme v tom pohli práve my? Každé známe [...]

Hm, hm 203. Pani, a čo je vás do toho ?

25.02.2024

V ten deň bolo naozaj nevľúdne počasie. Ako sa vraví: psa by si nevyhnal. Že sa predo mnou niečo deje, som zaregistrovala až v polovici detského ihriska, kadiaľ viedla skratka k zastávke na autobus. Najprv ma upútal zvukový signál, až potom nasledoval optický. Zvláštne kňučivé kvílenie sa ozývalo od zeme. Okolo neho stála trojica desať či dvanásť-ročných galganov, z [...]

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.

olitat

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 205
Celková čítanosť: 696271x
Priemerná čítanosť článkov: 3396x

Autor blogu

Kategórie